1077 Budapest, Rottenbiller utca 34.
Kosár (0)
Az Ön kosara üres.
Összesen: 0.- Ft
RegisztációRegisztáció BejelentkezésBejelentkezés
Kosár

Vásárlási feltételek

Általános rendelési és szállítási feltételek.

  Jelen általános szállítási feltételek vonatkoznak valamennyi szállításra, melynek szállítója a

Divex Búvár Szakáruház.

Halász Károly E.V.
Székhely: 1077 Budapest Rottenbiller u. 34.
Adószám: 54761647-2-33
Bankszámlaszám: 11742252-29905849 OTP Bank,
vagy euros bankszámlaszámunk:
BIC/SWIFT: OTPVHUHB
IBAN: HU25 1176 3426 6563 2882

továbbiakban Szállító. Megrendelés esetén a Megrendelő a rendelési folyamat során megismeri az Általános Szállítási feltételeket, mely magyar nyelven íródott és azokat feltétel nélkül magára kötelező érvényűnek elfogadja, ez a rendelés alapfeltétele.

A megrendeléseket a Megrendelő a www.divex.hu internetes áruházon keresztül regisztráltathatja. A megrendelés érvényesítéséhez a Megrendelőnek a Szállító által megadott adatlapon regisztráltatnia kell magát.

A Rendelés menete

A Divex Búvár Szakáruház oldalán történt rendeléssel minden vásárló kijelenti, hogy elfogadja jelen üzletszabályzatot, tisztában van a rendelés menetével. A termékek kategorizálva vannak, így könnyedén megtalálja azokat. Amennyiben mégsem úgy írjon nekünk info@divex.hu címre és segítünk. A vételár mindig a kiválasztott áru mellett feltüntetett ár, amely tartalmazza a 27%-os ÁFA-t. A bemutatott termékek jellemzőit a konkrét árucikk mellett találja meg részletesen. A termék mellett található "Kosárba tesz" ikonra kattintva jelölheti ki a terméket vásárlásra. A termék mennyiségét is tetszés szerint átírhatja, megváltoztathatja. Az alapértelmezés szerint 1 db-ot kínálunk fel. Ha már minden termék a kosárba van, akkor a .Megrendelem. ikonra történő klikkellés után ellenőrizheti adatait, hogy kinek a nevére és milyen címre kéri a kiszállítást. Lehetőleg regisztrációkor mobilszámot adjon meg, hogy a csomagfutár fel tudja hívni, ha nem talál otthon senkit, hogy egyeztessen a csomagátadás pontos helyéről és időpontjáról. A leszállításra kerülő termékekről tételes számlát küldünk, amelyen a vevő címe megegyezik a szállítási címzettel. Ha a szállítási cím és vevő nem azonos, kérjük regisztrációkor tüntesse fel ezeket az adatokat külön-külön. Ebben az esetben a számlán az itt feltüntetett adatok fognak szerepelni. Az űrlapot értelemszerűen kell kitölteni. A megrendeléseket minden esetben visszaigazoljuk.

Amennyiben egy másik alkalommal újból rendelni szeretne, de más adatokkal, akkor erre a bejelentkezés után lehetősége van a következő lépéseket követve.

Kattintson a fő oldal jobb oldalán található .Adatmódosítás. feliratra. Ezek után látni fogja a regisztrációkor megadott személyes adatokat, illetve számlázási adatokat. A szükséges adatok átírását követően a .Mehet. ikonra kattintással mentheti el az új adatokat.

A Szállító a megrendeléseket arhiválja, iktatja és azokat a későbbiekben bármikor hozzáférhetővé teszi vásárlói számára.
A megrendelés visszaigazolását követően Szállító a megrendelés teljesítéséről ugyancsak e-mailben, faxon, vagy telefonon értesíti a Megrendelőt.

Amennyiben a megrendelés hiányos, Szállító értesíti a Megrendelőt a hiányok pótlásáról, és a szállítási határidő a Megrendelő késedelmével meghosszabbodik. Amennyiben Szállító nem a jelen szállítási feltételeknek megfelelő módon és határidőben vállalja a megrendelést, a Megrendelőnek jogában áll elállni rendelésétől. Szállító a megrendelés regisztrálásáról azonnal értesíti a Megrendelőt internetes úton. A megrendelés visszaigazolásáról a szállítási lehetőségek megvizsgálása után dönt, melyet e-mailben vagy faxon visszaigazol Megrendelő felé. A visszaigazolás tartalmazza aszállítási, illetve a  postaköltséget is. Az áruk szállítása Megrendelő kockázatára és költségére történik.

Az áru többféle módon kerülhet a megrendelőhöz.

1, Személyes átvétel telephelyünkön, melynek lehetséges időpontjáról tájékoztatjuk Önt telefonon, vagy emailben.

2, Postai Utánvéttel

3. Web áruházunkon keresztül Simple Pay bankkártyás fizetéssel

Az utánvétel díjai a Magyar Posta internetes oldalán megtekinthetőek.

Csomagolási költség

A megrendelt termékeket minden esetben gondosan becsomagoljuk, és nem számolunk fel csomagolási díjat.

3, Futárszolgálattal történő szállítás

A DPD csomagküldő szolgálattal történő szállítás díja előre utalásnál vagy bankkártyás fizetésnél 1500,- Ft. Amennyiben utánvétellel szeretne fizetni, úgy az utánvétel díja +500,- Ft, azaz összesen 2000,- Ft lesz.  Az áru megrendelését követő napon veszi át szállításra a küldeményt a szállítmányozó, és a következő nap megtörténik a kiszállítás.

Szállítási határidő:

A szállítási határidő általában 2-3 munkanap. Amennyiben a várható szállítási időpont meghaladja a 3 munkanapot, a termék megrendelésének beérkezése után telefonon vagy e-mailben tájékoztatjuk Önt erről. Ha a későbbi szállítási határidő nem felel meg Önnek, a megrendelését módosíthatjuk vagy törölhetjük.

A termékek ára a webáruházban ÁFA-val együtt kerül feltüntetésre Ft-ban telephelyünkön történő átvétellel, és csak Magyarország területén érvényes. Az árváltoztatás jogát fenntartjuk! Az oldalon lévő esetleges hibákért felelősséget nem vállalunk. Eltérés esetén a gyártó által megadott paraméterek érvényesek! A Megrendelő köteles a megrendelt áru átvételére, és az ellenérték kifizetésére,  Az áru visszaküldése a visszavételi szabályzat pontban foglalt feltételek szerint történhet. Az áru visszaküldését követően az ellenérték visszafizetésére az elfogadást követő 30 napon belül kerül sor a postaköltségek levonásával.

Garancia:

Garanciát adunk minden termékre az átadástól számított 6 hónapig. A jótállási határidő a fogyasztási cikk fogyasztó részére történő átadása napjával kezdődik.

A számla egyben jótállási jegyként is szolgál, külön jótállási jegyet nem minden termékhez  adunk. A jótállási igény a jótállási jeggyel vagy számlával érvényesíthető.

A jótállási kötelezettség teljesítése azt terheli, akit a fogyasztói szerződés a szerződés tárgyát képező szolgáltatás nyújtására kötelez. A jótállási jogokat a fogyasztási cikk tulajdonosa érvényesítheti. A jótállási jegy szabálytalan kiállítása vagy a fogyasztó részére történő átadásának elmaradása nem érinti a jótállási kötelezettségvállalás érvényességét. A fogyasztó a kijavítás vagy csere iránti igényét a forgalmazó által a jótállási jegyen feltüntetett helyen is érvényesítheti.

Az eladó szavatossági és jótállási felelősségére a Ptk-ban és a tartós fogyasztási cikkekre vonatkozó kötelező jótállásról szóló  151/2003. (IX. 22.) sz. Kormányrendeletben foglaltak az irányadóak.

Reklamáció, termékvisszaküldés

Raktárról szállított termékek esetén a Megrendelő az áru kézhezvételét követő 12 napon belül, az áru eredeti, sértetlen állapotban történő visszaküldésével jogosult külön indok nélkül a rendeléstől elállni.

Áru visszaküldés esetén kérjük az árut az alábbi címre küldeni:

Divex Búvár Szakáruház, 1077 Budapest, Rottenbiller u. 34.

A visszaküldéshez kérjük mellékelni az áruspecifikációt (ha van), számlát, kérjük megadni az ellenérték visszafizetésére szolgáló bankszámlát, illetve címet és nevet, telefonszámot. Ezen adatok hiányában a visszaküldést nem áll módunkban figyelembe venni.

Az áru visszaküldésének költségei a vevőt terhelik. Utánvéttel történő visszaküldést nem fogadunk el. Az ellenérték 30 napon belül kerül visszafizetésre az esetleges költségek levonásával.

Reklamáció esetén az áru visszaküldésére előzetes egyeztetést követően kerülhet sor. Amennyiben a reklamáció jogos, az ellenértéket visszatérítjük vagy kérésére az árut kicseréljük.

Amennyiben a visszaküldés nem elfogadott (az áru sérült, vagy határidőn túl került visszaküldésre,  nem adja meg a kellő adatokat, valamint, ha a reklamáció nem jogos) az áru a Megrendelő költségére visszaküldésre kerül.

Szállítás alatt történő mechanikai sérülés esetén a vevő követeléseit csak reklamációs jegyzőkönyv csatolásával érvényesítheti a fuvarozó céggel szemben.
Utólagos rejtett hiba esetén reklamációt csak az eredeti számlával együtt fogadunk el.
Minden reklamációhoz való jog a jótállási időpont végéig érvényes a szállítási, számlázási időponttól számítva.
Minden olyan hiba, amely a használati utasítás, tisztítás, és a használat módjára vonatkozó részek be nem tartásából ered, nem tekinthető reklamációs alapnak. Amennyiben az árut nem rendeltetésszerűen használják, és emiatt következik be sérülés, hiba, a reklamáció nem jogos.
Vitatott kérdésekben az elállási jogokra vonatkozó rendelet (Fogyasztói panaszok, minőségi kifogások intézése (49/2003 GKM rendelet), valamint a 17/1999 Korm. Rendeletben foglaltak az irányadóak.

Személyes adatok

A résztvevők személyes adatainak felhasználása az Adatvédelmi törvény hatályos szabályozásának értelmében történik. Minden résztvevőnek joga van, helyesbíttetni vagy töröltetni bármely, akár az összes általa megadott információt. Kivételt képeznek a számla tőpéldányai, melyeknek megőrzésére a Számviteli Törvény Kötelez bennünket..

Az adatokat az adattulajdonos előzetes tájékoztatása és engedélye nélkül harmadik félnek semmilyen körülmények között nem adja át. Kivételt képez a szállító cég, akinek a vásárlói adatok a szállítás és kézbesítés idejére átadásra kerülnek. A szállító cég természetesen szerződésben vállal kötelezettséget az adatok bizalmas kezeléséről.

Kérjük tájékozódjon az új Adatvédelmi nyilatkozatunkról mely a honlapunkon szintén fel van tűntetve.

 
Aqualung búvárruha mérettáblázat:

Ez a weboldal sütiket használ
Az oldal sütiket használ, hogy személyre szabjuk a tartalmakat és reklámokat, hogy működjenek a közösségi média funkciók, valamint hogy elemezzük a weboldal forgalmát. Bővebben a "Részletek mutatása" gombra olvashat.